4/20/2016

Blogowanie - co zmieniło w moim życiu?



Blogowanie. Czyli jedna z tych czynności, którą wykonywać może każdy tylko, że w różnych celach. Dla mnie blog jest odskocznią gdzie nie muszę zwracać uwagi na opinie innych. To miejsce gdzie mogę pisać co chcę i jak chcę bo mam świadomość tego, że nie każdemu może się podobać co robię.
Każdy zaczynając robić coś w internecie przede wszystkim musi się liczyć z tym, że niestety każdy może mieć inne zdanie na temat tego co robi.


                Co blogowanie zmieniło w moim życiu?

Postrzeganie wszystkiego. Od kiedy zaczęłam interesować się twórczością innych osób zmieniłam poglądy w różnych tematach. Poznałam kilka osób. Zaczęłam lepiej pisać co przyczyniło się do poprawienia moich ocen z polskiego.
Pomimo tego że mój blog nie jest popularny to rozsyłanie go po internecie sprawiło, że stałam się bardziej rozpoznawalna w internecie czy też wśród znajomych. Blogowanie nauczyło mnie też cierpliwości. Jeżeli myślisz że blogowanie polega na sławie i sukcesie i rozpoznawalności bloga na każdym kroku to bardzo się mylisz. Blogowanie wygląda w większości przypadkach jak pisanie notatki na lekcji polskiego.
Rozwinęłam pasję, czyli zaczęłam swoją przygodę z fotografią. To jest ten powód przez który stworzenie bloga to najlepszy pomysł w moim życiu. Blog powstał dlatego że podobała mi się możliwość wypowiedzenia na każdy temat. Zdjęcia to był dodatek. Z czasem to jednak się zmieniło. A dodatkiem był tekst. W pewnym momencie przestałam pisać a przystałam na robieniu zdjęć.


 Zastanawiasz się czy nie zacząć swojej przygody z blogowaniem?
Nie masz się nad czym zastanawiać. Blogowanie to nie praca (w większości przypadków) jeśli nie spodoba ci się zawsze możesz po prostu przestać pisać. Masz nieokreślony czas na tekst co także ułatwia sprawę. Blogosfera przepełniona jest blogami na różne tematy. Jaki wybierzesz ty, to już sprawa indywidualna.

                               

9 komentarzy:

  1. Cudowny wpis! :)
    Blogowanie dużo zmieniło także w moim życiu.
    Zaczęłam postrzegać świat z innej perspektywy, a także odnalazłam swoją pasję.
    Bo najważniejsze to robić to co się kocha! <3
    To pierwsze zdjęcie jest mega!
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo blogosfera ma dużo ciekawych osobowości piszących na ważne ale i mniej ważne tematy. Podglądasz spojrzenia innych na coś i sama stajesz po jakiejś stronie, umiesz się wypowiedzieć, poszerzasz słownictwo, sklejasz ładne zdania. Same plusy mienia bloga hah! No ale fakt też jest, że na blogosferze jest dużo... pustych blogów. Obs/obs, kom/kom.... Tylko współprace i współprace. Moim zdaniem blog powinien coś wnosić, choćby modowego czy wizualnego chociaż... no i super post! :3
    Twirling Pages, Ola x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się myślę, że do blogowania trzeba dojrzeć. Kiedy zaczynałam 2 lata temu pisałam mega bezsensowne posty. Z wiekiem to się zmieniło. Dzięki :3

      Usuń
  3. Prowadzenie bloga dużo zmienia ♥
    Może obs za obs? Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie na blogu
    Zapraszam: http://worldbyjulie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie, blogowanie zmienia wszystko XD. Robisz coś ciekawego- już się zastanawiasz co o tym napisać XD. Obserwuję ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Blogowanie to fajna sprawa jeżeli ktoś to lubi, bo gdy robi to, żeby czerpać korzyści jest już trochę gorzej :)
    Pozdrawiam,
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  6. zaczęłam prowadzić bloga jakoś ponad rok temu, to była raczej spontaniczna decyzja i stało się. Bloguję do tego czasu i niezmiernie cieszę się. Polecam każdemu. :)

    odrobinaciepla.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje odczucia są podobne do Twoich :) U mnie jeszcze dodał pewności siebie. Zaczęłam również dostrzegać różnice między konstruktywną krytyką a hejtem. No i jest ogromnie budujące jak ktoś powie na ten temat coś miłego :)
    Ogromnie dziękuję za odwiedziny pod moim przedostatnim wpisem! W najnowszym wpisie opisuję jak spełniło się jedno z moich największych marzeń. Mam nadzieję, że będziesz zainteresowana!
    Zapraszam ponownie i pozdrawiam cieplutko :)
    www.camesss.pl

    OdpowiedzUsuń


♥ Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje.
♥ Gdy dodajesz komentarz fajnie by było gdybyś zostawił link do swojego bloga.
♥ Zaobserwuj, napisz komentarzu, że obserwujesz i zostaw link do bloga. Na pewno się odwdzięczę.
♥ Masz pomysł na kolejny post? Pisz w komentarzu.
♥ Proszę o niekopiowanie treści bloga.
♥ Masz pomysł na posta? Pisz w komentarzu. :D