1/04/2016

Postanowienia noworoczne 


Co rok, każdy z nas wymyśla postanowienia noworoczne. Dlaczego? Zawsze myślimy, że w nowy rok będzie nam prościej. Jak wygląda to w rzeczywistości? Pomimo naszej szczerej motywacji na początku i tak prędzej czy później odkładamy to i w końcu zapominamy o wszystkim.

Jednak pomimo tego, że to pewnego rodzaju tradycja, którą wypełniamy z roku na rok, uważam, że to bez sensu. Jeżeli uważasz że musisz coś zmienić, dlaczego nie zrobisz tego teraz? Nie jest ważny czas czy miejsce, lecz chęci. Nie czekaj na nowy rok żeby schudnąć. Zacznij pracować nad sobą teraz.



Jeśli myślisz, że osoby takie jak Ewa Chodakowska czekały do nowego roku żeby zrobić coś ze sobą? Niestety to tak nie wygląda. Tylko dzięki motywacji będziemy w stanie się zmienić.

Kiedy już zdecydowałaś/eś, że chcesz ruszyć dupe i wypełnić postanowienie, weź pod uwagę kilka rzeczy:

  • Stawiaj sobie osiągalne cele
  • Postaw sobie konkretny cel
  • Do celu warto wymierzyć sobie ustalony czas, przykładem może być chudnięcie przez 2 lata 
Te 3 zasady na pewno pomogą ci w zmianie na lepsze. I pamiętaj nigdy nie rezygnuj z celu podczas wypełniania postanowienia.









5 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zdjęcia :) Ja postawiłam przed sobą 15 celów, które jak się wysilę i zmoutywuję jestem w stanie osiągnąć :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację, do wyznaczonego sobie celu trzeba dążyć niezależnie od okazji. Piękne masz włosy! :)

    A jak Tobie idzie w Nowym Roku?
    Wpadnij, jeżeli Ci się u mnie spodoba i zdecydujesz się zaobserwować mój blog, będę szczęśliwa! :)
    LINK: http://www.daria-mikolajewska.blogspot.com/2015/12/welcome-2016.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia i ogólnie Świetny blog :D
    Wspólna obserwacja ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia bardzo ładne! Obrobienie tez całkiem fajne :) Co do postanowień noworocznych to 1 2016 zrobiłam pierwszy raz taką listę i teraz wiem, że nie które punkty nie powinny się tam znajdować. A co do chudnięcia przez 2 lata to trochę przesada. Ja w ciągu miesiąca schudłam ok. 4 kg więc 2 lata to zbyt długi czas.
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń


♥ Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje.
♥ Gdy dodajesz komentarz fajnie by było gdybyś zostawił link do swojego bloga.
♥ Zaobserwuj, napisz komentarzu, że obserwujesz i zostaw link do bloga. Na pewno się odwdzięczę.
♥ Masz pomysł na kolejny post? Pisz w komentarzu.
♥ Proszę o niekopiowanie treści bloga.
♥ Masz pomysł na posta? Pisz w komentarzu. :D